2013. november 15., péntek

10.Kritika

Beépítve
http://beepitve.blogspot.hu/


Kinézet

A fejléc egyszerűen szörnyű. Mintha csak egy háttér lennének rá dobálva a karakterek. A cím sincs szépen rá írva. A háttérre is ugyan ezt tudom mondani, nem is illik a bloghoz. Nem passzol a fejléccel, az pedig fontos, hogy passzoljanak. A sablonnal semmi bajom sincs. A modulokat lehetne csak egy oldalba rakni őket szépen el rendezve.
Összességében a kinézet szörnyű, le kellene cserélned a fejlécet és a hátteret is. Kérhetnél tőlünk egy desing át alakítást és mi el készítjük neked szépen.

20 / 10

Történet

Őszintén szólva nem tetszik.  Az azért el kell mondanom, hogy ilyen történettel még nem találkoztam. Nem ígérkezik sablon sztorinak, sőt még jól is el sülhet. Ne add fel folytad, tedd fel a részeket és lássuk mit mondanak az olvasóid.

15 / 6

Írásmód

Jól fogalmazol, a rész hossza jó. Helyesírásodban sem találtam hibát. Azt tudom mondani, hogy írd továbbra is ilyen figyelmesen.

15 / 15

Összességében a blogod kinézetével akad problémám, de ahogy említettem ha szeretnél rendelj desing át alakítást és mi meg csináljuk neked tökéletesre. A történet jó, ne add fel és végre új részeket kellene fel tenned.

50 / 31
Ashlyn Styles

2 megjegyzés:

  1. Szia Ashlyn!
    Először is köszönöm szépen a kritikát.
    A fejlécet most rendeltem, és raktam ki, szóval egy ideig biztosan nem lesz lecserélve.
    Azt nem fejtetted ki, amit sajnálok, hogy miért nem tetszik a történet, mert kíváncsi lettem volna rá, hogy miért húztad le ennyire a pontját - ami nem zavar - csak a véleményed érdekelt volna jobban.
    Másodszor pedig, biztos, hogy nem rendelek tőletek teljes design átalakítást - legalábbis egyenlőre -, mert még nem láttam eddig semmit, hogy milyen munkáitok lennének. Ha majd tesztek ki pár dolgot, akár rendelést, vagy csak mintát, hogy miket készítetek, akkor megfontolom.
    Ezzel most nem szerettem volna a kritikába belekötni, vagy bármivel is mentegetőzni, hogy már pedig nekem jobb ennél a blogom, mert mindenkinek megvan a saját ízlése. Szóval még egyszer köszönöm szépen!
    Szandra Orbán xx.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nagyon szívesen készítettem kritikát :)
      xx Ash

      Törlés